Als MKB bedrijf online?

U merkt dat uw klanten veel online bestellen, bij de concurrent of bij andere grote namen zoals Wehkamp.nl of Bol.com. Wordt het ook voor u tijd voor een webshop? Zo ja dan komen er komen veel vragen op u af. Hoe richt u de webshop in, maar belangrijker nog, welke prijsstrategie moet u voeren, welke assortiment uit de winkel biedt u aan? hoe levert u uw klanten en hoe snel moet dat. Kunnen uw leveranciers u hier op een of andere wijze mee helpen.

Retail Rootzz ondersteunt u in het voortraject op het gebied van online prijs- en assortimentsstrategie.

Retail Rootzz heeft een exclusieve samenwerking met BARTBOUTENS (Online) Marketing. Dit bedrijf bouwt  uw webshop en zorgt er voor dat u gevonden wordt via Google.

three men sitting while using laptops and watching man beside whiteboard

Online (MKB)

U merkt dat uw klanten veel online bestellen/kopen en denkt aan een webshop? Uw concurrent heeft al een uitgebreide online webshop operationeel. Als MKB bedrijf heeft u het gevoel hier ook in te moeten stappen, alleen hoe.

Welke afwegingen maakt u. Hoe richt u dit in, welke prijsstrategie moet u voeren, welke assortiment uit de winkel biedt u aan.

Vragen die niet zomaar beantwoord kunnen worden, immers uw winkel moet blijven. De fysieke winkel krijgt vaker een andere functie. Dit is nu al merkbaar. Een televisietoestel bekijken in een winkel en via de webshop bestellen en morgen in huis. Via internet bestellen en binnen een uur zelf afhalen in de winkel, behoort ook al tot de mogelijkheden.

Retail Rootzz ondersteunt u in het voortraject op het gebied van online prijs- en assortimentsstrategie.

Beleving

een magisch woord tegenwoordig. Winkelen moet een beleving zijn hoor je vaak zeggen. Maar waar het feitelijk om draait is, onderscheid. Ook al bent u de enige in uw stad met uw assortiment, klanten moeten wel binnenkomen en verleidt worden tot een aankoop.  Inrichting en sfeer zijn belangrijk evenals klantenbehandeling, service, prijs etc. Maar beleving is ook de de manier waarop u als ondernemer uw winkel leidt.

Wanneer u het gevoel heeft dat het anders zou kunnen maar weet niet hoe, neem dan contact met ons op. Wij bekijken samen met u hoe uw winkel nog beter kan worden zonder grote investeringen en wijzigingen van uw strategie. Indien u dit wenst werken we een plan van aanpak voor u uit wat u verder help het nog beter te doen.